Ogå var det de penga da vettu!!

Jeg skulle virkelig ønske at det var èn dag det kun regne penger. Bare en dag. Trenger ikke mer enn det. Er ikke den som trenger millioner for å få ett bedre liv, men det å ikke tenke på hvor dyrt alt er hvert sekund, hadde vært topp!! Jeg kunne kjøpt meg mer klær, tatt en ferie, betalt ne gjeld og sponsa Bea med lappen;)
Når man våkner hver dag og lurer på hvordan man skal få spist, eller tatt en røyk, blir man rimelig små sprø til slutt. Har ikke råd til å kjøpe meg en burger uten at jeg går enda mer i minus enn jeg alerede gjør.
Kommer ikke jeg meg til Sverige èn gang i uka, går alt til helvete, og jeg er rimelig sulten og røyksugen i flere dager....
Jeg jobber faktisk.., og jeg har frivillig forvaltning..
Jeg kan be om mer penger sikkert, men da går det utover andre ting igjen..
Er bare møkk lei alt som har med penger å gjøre!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts