Svak eller ikke...Jeg orker ikke å bry meg

Skjært meg igjen jeg...
Etter halvannet år uten å gjøre slike ting i det hele tatt...
Jaja...Ingen som bryr seg alikevell..Og det er IKKE sympati prat, men fakta...
Venninna mi snakka om å legge meg inn tidligere i dag, for hun merket jeg bare surra rundt meg selv og skiftet humør hele tiden...
Begynte å slå i ting, og jeg slår aldri i noe eller på noen!!!
Hadde planer om å knuse glass hverandaen min, men pga de vakreste babyene mine, lot jeg det være.
Det er kattene mine det, og når jeg ser på dem, bare gråter jeg nå...
Klarer ikke å dø i fra dem..

6 kommentarer:

  1. Ok, nå har jeg lest bloggen din en stund. Jeg kjenner deg bedre enn de fleste, og uten tvil bedre enn deg selv. Nå er det på tide at du våkner litt her, du kan ikke holde på slik. Jeg betviler ikke at du ikke har det bra, men slik du tenker og oppfører deg gjør ting værre. Se på personene du omgir deg med, miljøet du er en del av. Du får det du tiltrekker deg. Jeg vet du kommer til å protestere på dette nå, men om 2-3 uker er du nok mer enig med meg. Tenk litt på det jeg skriver, du kalte selv livet ditt litt "I gode og onde dager" tenker du slik, og oppfører du deg slik, ja da blir det slik. Dette har du vel lært nå.
    Ta vare på deg selv, snu de negative tankene til positive, smått sakte og forsiktig. Les boka til Rondha Byrne (usikker på om jeg skrev navnet hennes rett) The Secret. (Hemmeligheten.) jeg lever etter dette, og har aldri hatt det bedre. Men det tok tid, slikt tar tid.

    S

    SvarSlett
  2. Jeg har hørt mye om The secret boka, og har planer om å lese den.Tror nok ikke at du kjenner meg bedre enn eg kenner meg selv. Mulig bedre enn andre jeg ikke deler tankene mine med, men ikke bedre enn jeg kenner meg selv. Ikke snakk om. Det er en drøy uttalelse.
    Jeg prøver faktisk å gøre det beste ut av det meste, men det er ikke alltid like lett. eg vanker overhodet ikke i noe dårlig milø. Har gode og stabile venner. Jeg har endel diagnoser, og er ikke frisk. Er heller ikke sprø, men er for selv destruktiv til tider. Du må tenke over at jeg ikke skriver alt som skjer hele tiden heller da. Hvorfor ting alltid er som de er. Du er ikke bestandig inne i hodet mitt du, og du vet ikke alt som skjer som sagt. Det skjer endel positive ting også, men er en periode nå hvor alt er rimelig ræva. Jeg begynner heldigvis å jobbe igjen til uka. Kule folk og det er deilig å være ute hele dagen. Jeg har ikke peiling på hvem du er da..Det er litt frustrerende. Tydeligvis har du opplevd litt du og, noe som gjør at du skriver et du skriver. Jeg prøver å gjøre positive ting nå, og et er bedre nå enn på en stund.
    Jeg vet ikke hva mer jeg kan si om denne saken nå, men bare ikke tro du kjenner meg ut og inn som sagt, for det blir litt for dumt..Du kjenner meg ikke jo..
    Er ikke sint på noen måte, men litt oppgitt kanskje.

    SvarSlett
  3. Sorry for at den j'tasten min er helt teit

    SvarSlett
  4. Blogg mer/oftere! liker bloggen din! Kan du lage ett innlegg om ossen syn du har på slankepress og pengebruk? Stå på!:)

    SvarSlett
  5. Ja, en veldig bra blogg! Stå på!

    SvarSlett

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts