ANGST

Nå har jeg hatt konstant angst i 2 dager. Snakker ikke om fylle angst eller redd for en tanke, men snakker om VIRKELIG angst!! Nå har de som kjenner meg mest sannsynlig peiling på hva jeg snakker, for de vet jeg har slitt i noen år.
De som selv har det, vet i alle fall hva jeg snakker om!! Det finnes ikke så mye som er værre enn det..
Skjelver både utvendig og innvendig. Faen as!!!:( Holder på å bli sinnsyk tror jeg...Huff:(
Vil ikke bli lagt inn IGJEN!!!
Har klart å holde meg unna leeeeenge nå, så må fortsette å prøve.
Kaster opp i ny og ne, men men..
Er ikke så mye jeg kan gjøre annet enn å ta en beroligende å håpe det går over.
Det her er bare helt jævlig, og ikke jeg unner NOEN!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts