Man vet aldri..

Må vel spole fremover til den utrolig interessante Sverige turen da..hehe..
Plukka opp "kræbbe" på veien til Svinesund. Ho går vel under navnet Bea, eller Beatrice som ho da heter.
Goingen det se;)
På den spennende e6 turen, møtte vi ei anna venninne og en kompis i en små sleten Audi. Små pjætta litt på sidelinja før vi møttes utenfor den berømte "Tobakksvagnen". Savner fortsatt den kjempe store pølsa som stod der da men...DA er det snakk om PØLSE!!! *kremt*

Ok, nå må jeg bare skrive det som faller meg inn, ellers blir bare alt veldig feil as...

Vi hadde det jævlig allright i det store utland da, men måtte dra derifra og videre til Rygge. Skulle møte en kompis der.
Turen frem og tilbake tok heldigvis ikke så lang tid som jeg trodde...Ellers hadde jeg daua når vi var vi var kvartveis...:p
Jeg er ikke videre begeistret for den trykkende varmen as.
Hue sprenger nesten , og kroppen bare renner bort...
Hadde enda kiloene gjort det samme, hadde jo varmen vært genial!!!!:p
Kan ikke bare kle av alt jeg vil heller pga det tragiske jeg har utsatt armen min for.

Venninna mi klappa til meg bare for noen dager siden pga det der. Ignorant som ho var, og fortsatt er ang hele saken.

Plukka opp Beatrice på veien hjem igjen. Ho styra litt hjemme mens vi var i Rygge.
Det å komme hjem etter turer både hit og dit, var bare så sykt deilig.
To gode venner her, babyene mine (kattene mine som dere bør vite) :) , masse god mat, noen øl til "kræbbe" (Beatrice) og en liter til meg..Helt toppers;)

Bea var bare vakker, for ho skulle stæsje meg opp, og ho er den eneste som får lov til å sminke meg og alt annet...Skal liksom alltid fikse alt selv jeg da. Har vært sånn siden jeg var liten. Hadde en rimelig oppgitt mamma i yngre alder. Ho ville jo fikse klær, hår og alt som da er vanlig. Jeg ville da IKKE det. Selvstendig vettø!!! :)
Jeg ble tydeligvis litt fin da...Var faktisk fornøyd selv også. Så brått mer sofistikert ut og greier..;)
Bea vet hva ho gjør for å si det sånn;);)
Dro på Olavs som er puben rett her nede rundt halv tolv. Fikk gaula litt i den mikrofonen begge to, før vi tok nattbading på tunevannet.
Det var egentlig ikke videre varmt, men det var ikke så jævlig som jeg trodde heller. Varmere i vannet enn på land.
Bea skulle ha meg til å svømme laaaangt, men ikke snakk om as. Stakkars hjertet mitt...hehe..Kan finne på å stoppe i det å så kalde vannet!!! Nå er jeg bare 28 da, men man vet aldri:p

Kom oss hjem til meg da, og jeg har lest utallige blogger i dag. Mye bra. Mange som vet hva de driver med for å si det sånn.
Det dummeste av alt, er nok når andre tror dem kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv. Jada, jeg vet jeg legger ut VISSE deler av livet mitt her, men ikke hele så klart, og jeg tror nok jeg kjenner meg selv bedre enn en som leser bloggen min.

Nå ligger Bea og sover på sofaen min, og jeg tenkte vel å sove et par timer jeg og.
Slter litt vel mye med søvn om dagen. Tankekjør og huekjør...
Jeje, that's life..

Kom brått på at dere se filmen "The war"
Det er IKKE en krigsfilm, bare en helt fantastisk historie om det meste.
Du har bla Kevin Costner, Elijah Wood i hovedrollene..Må bare sees.
Litt gråte gråte, men det trenger vi alle;);)

Nå skal jeg bysselalle jeg og. Sliten nå..

xoxo, Cathy;)





2 kommentarer:

  1. Bare så det er klart, jeg sier ikke jeg kjenner deg fordi jeg leser bloggen din, eller har noen "evner". Sier det fordi jeg faktisk kjenner deg. Det er også derfor jeg sier det jeg sier. Du er så opphengt i å være syk at du blir det. Mange av diagnosene dine hadde ikke eksistert dersom du ikke hadde ønsket det. Jeg vet hvor fåfengt det er å snakke med deg om slike ting, du går i forsvar med en gang. Håpet jeg skulle klare å endre litt på ting ved å skrive til deg. Det var naivt av meg.
    Jeg kjenner deg godt som sagt, og vet intime og personlige ting om deg, så vær så snill og tenk over det jeg har skrevet. (som du bruker å si: takk for at du skrev, skrev mer")

    SvarSlett
  2. Du er nok xn min ja...Og vet da hvilken x og..hehe
    Du har nemlig sagt det at du kjenner meg bedre enn meg selv..Alt du skrev der var til å kjenne igjen..hehe
    Jeg skjønner hva du mener vennen, og jeg kommer nok ut av den grei her snart..
    Skal hilse i fra kræbbe, og skal skjerpe meg litt da se..
    Glad i deg vettu<3

    SvarSlett

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts