Så var det jul igjen gett...

Jeg har vært utrolig dårlig til å følge opp bloggen min, og det er bare å beklage..
Det har liksom ikke skjedd så mye. Har masse bilder, men skjønner ikke hvordan jeg får de der de skal være, og ingen lærer meg det heller a gett..:/
Har hatt mine opp og nedturer, men det går bedre. Mye er takket være Astrid på jobben..Veilederen min skal hun da egentlig bare være, men hun er mer enn det..Hun er det snilleste menneske jeg noen gang har møtt, og hun gjør ALT for meg..
Var der når jeg opererte, ble med meg hjem og var hos meg i mange timer etterpå..Kom med noe mat jeg klarte å få i meg, og smertestillende som var meget nødvendig.
Hun har reddet livet mitt..Gitt meg håp og tro på en fremtid.
Kjøpte et sølvsmykke til henne i går..Vannmannen stjertegnet og 2 orkideer, pluss et kort hvor jeg skrev hvor herlig hun er..Uten henne vet jeg ikke hvor jeg hadde vært.
Drikker nå mellom 1-2 ganger i løpet av en uke, og ser ikke på det som en krise..
Ting har roa seg. Gleder meg til jula for første gang i hele mitt liv. Skal til mamma og John å være der noen dager. Blir deilig å komme dit igjen, og å komme seg vekk..Savner dem og elsker dem høyere enn alt!!
Nå skal jeg på besøk til venninna mi, så snakkes seinere;)
Klem til dere alle<3

2 kommentarer:

  1. Så deilig å lese bloggen din denne gangen :) Jeg er så utrolig glad på dine veiene. Flott at du har det bedre nå, og at du har funnet ei dame som stiller opp for deg. Jeg håper du kan se på dette som en start på noe nytt og bedre. Hva alkoholen angår,synes jeg du er flink som minimerer den, men jeg synes nok du burde la være drikke i det store å hele.
    Alkoholen gjør så utolig mye mer skade enn den er til glede.
    Lykke til og stor klem fra meg
    Lill

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det du skrev:)
    Når det gjelder alkoholen, så kan det vel hende jeg kutter helt ut etterhvert, men sånn som nå er det 1 gang i uka, og det er liksom ikke noen krise..Noen uker er det ikke alltid jeg drikker i det hele tatt da..det skal sies. Er flink til å få til noe når jeg virkelig vil;)

    SvarSlett

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts