Litt tilbake...

Jeg har ikke vært innom på lenge, og det har vel vært fordi jeg ikke har orket. Det er endel "anonyme" som dømmer meg litt vel fort uten grunnlag, noe som jeg synes er ufattelig lite voksent.. De får si hvem de er...
I tilegg har jeg jobbet mye den siste tiden. Har hatt andre ting å tenke på. Dere som dømmer meg, får lov til å leve EN dag i mine sko, så kan dere uttale dere etterpå. Jeg drikker lite om dagen..Har gjort det i dag siden jeg har hatt bursdag da..Hatt en kompis her som har spilt gitar og vi har sunget masse. Kjempe koselig:)
Utover det er det som sagt jobbing og vennene mine som tar opp tiden min. Kattene mine og da så klart:D:D
Tar også akupunktur om dagen pga ryggen min..Mye vondt andre steder og, men den er værst..Det hjelper noe helt utrolig mye. Etter første gangen var jeg mye bedre. Det er de nålene i hånda mi som treffer punktene i ryggen, og jeg sier bare DU DÆVEN!!!!!
Når ho setter inn de nålene blir jeg små lam i hånda, men det er verdt det...Kan ikke ha såpass vondt når jeg jobber på gård gett...
Ellers har det ikke skjedd noe egentlig..Noen kjærlighets erklæringer i fra en viss person jeg er glad i, men ho er for glad i meg til å se meg faktisk!!
Gir ikke 100% av meg selv og får 0 tilbake lengere...Det skjer ikke..Jeg har gjort det nok. Savner å ha en pappa, men det har jeg aldri hatt, og kommer aldri til å få...sånn er livet..
Har noe utrolig lyst på barn da, men velger selvfølgelig å la være før ting er som de skal være. Skal ha en far til barnet mitt 100% hele veien, eller så skjer det ikke.
Nå får jeg besøk, så bør vel avslutte.
Skal være flinkere til å følge opp bloggen..Håper jeg skjønner den bilde dritten snart...aaargh!!!
Cathy

1 kommentar:

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts