Ikke helt med...

Sorry at jeg er litt treg med å skrive om dagen, men jeg har ikke vært helt med..
Jeg er ikke frisk i det hele tatt..Jeg hadde kontroll over psyken min sånn egentlig, men nå er alt bare heeeelt kaos..
Har hatt sammenbrudd og fått fortalt de rette menneskene hvordan jeg egentlig har det.., så orker ikke engang skrive om det.
Har fått kasterert begge kattene mine nå da, og det er bare super deilig!!
Orka ikke mer pissing inne jeg as. Nå har jeg kasta nok klær og mye annet..Jeg måtte vaske å vaske å vaske mer..Stakkars klær..Bra jeg brukte omo colour da..hehe:p
Slipper å tenke på det mer nå i alle fall:D:D
Uover det, elsker jeg fortsatt Lotte, og det gjør jeg vel for alltid eller noe..
Ho er varm, myk og god den ene dagen, og dagen etterpå er det som om hun ikke liker meg engang..
Veldig vanskelig å forholde seg til henne, og det vet hun selv også.
Hun vet vel ikke hva hun vil da..
Dere får høre på "I don't believe you" med Pink, og det er akkurat det jeg kunne ha sagt til henne. I tilegg er sangen knall bra..
Mamma var her fra tirsdagen til i dag..Det var godt å se henne igjen. Hun kjøpte klær til meg, sengetøy, duk og masse mat og snacks;) Hun skrubba også alle vinduene mine, å skure kjøkkenet fra ende til annen:) Jeg er KJEMPE takknemlig for det:) Elsker mamman min masse jeg<3<3
Hun gjør uten tvil det beste hun kan, og hun er helt fantastisk!!
For å skåne henne litt, forteller jeg da ikke hvordan jeg har det hele tiden..Vil ikke det.
Nå er jeg sliten, og det er så varmt i tilegg at jeg renner vekk snart..
Ta vare på dere selv og de dere er glad i!! Man vet aldri hvor lenge man har noen.
xoxo, Cathy<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts