Er vel sånn halvveis tilbake igjen...;)

Hey:)
Fått lånt meg en pc på elkjøp nå da, siden min er på rep..
Det er en skikkelig møkka pc spør du meg, men bedre enn ingenting i alle fall..
Har begynt å jobbe på en gård. Deilig å få vært såpass mye ute, og jeg bare digger de sauene som er der. Mamma har døpt dem Britt og Brita..hehe
Jobber sammen med kjempe koselige mennesker. Ler meg skakk:D
Har atter igjen lagt spriten på hylla, og jeg vil gjerne at det varer og varer..Huff, blir sliten av det der.
Jeg har bare ikke orket å føle noe, eller tenke på noe...Det er nok mye som skjer inne i kroppen min og hodet mitt jeg aldri forteller noen..Kan liksom ikke ødelegge folk heller, pluss at jeg tror ikke så mange EGENTLIG bryr seg heller..De later som kanskje, eller så er det det at de ikke vil snakke med meg om det etter at jeg har sagt det..det lille jeg sier..
Prøver å fungere så godt jeg kan i den såkalte "normale" verden, men det går liksom ikke..Får det ikke helt til jeg:(:(
Er desverre fortsatt kjempe deprimert. Vet ikke hvorfor egentlig. Har endel destruktive tanker, men praktiserer ingenting. Vet ikke hvorfor de tankene er der jeg. Vet at jeg er møkk sliten. Får masse støtte i fra det kommunale systemet. Er mange folk rundt meg som virkelig bryr seg, og ikke kun fordi de får betalt for det. Hvorfor kan jeg ikke bare være som "alle andre" da??
Hvorfor blir ikke ting bra??
Jeg skjønner ingenting..:(:(
Tror nok verden har det bedre uten meg, men får vel la være å gjøre noe drastisk..
xoxo, Cathy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Klonkekveld og kattemat

Klonkekveld og kattemat
Meg og Bea..Jenta mi det se<3

This is how I feel most of the time..

This is how I feel most of the time..
Too sad..., but the facts